wtorek, 10 maja 2011

Inspiracje

zdjęcie jest własnością hawasan.blogspot.com

Chciałabym Wam polecić blog. Wiąże się z tym pewna historia. Na facebooku przeglądałam aktualności i wpadłam na Pan Tu Nie Stał  - wrzucili zdjęcia nowych produktów, naklejek. Jedno zdjęcie zostało skomentowane przez jakąś kobietę, której zdjęcie profilowe bardzo mnie zaintrygowało. Nie będę podawać linków, nazwisk, osoby inteligentne same znajdą jej profil (drogą dedukcji podpowiem). Pani ta na imię ma Kasia i w jej galerii jest mnóstwo pięknych i twórczych zdjęć. Dzięki zdjęciom znalazłam się zaraz na profilu jej partnera, który prowadzi prywatną akcję "kwadrat foto co dnia". Efekty jego pracy możecie zobaczyć tu: http://www.hawasan.blogspot.com/. Oprócz tego doszłam do głębszych  informacji i okazało się, że ta dwójka zajmuje się grafiką. I to nie byle jaką http://www.haveasign.pl/. Zdjęcie powyżej bardzo mi się podoba i jak to określił pewien komentarz "Skandynawia lata 80". Bardzo trafnie.

Betty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz