niedziela, 4 listopada 2012

Meeting with inspiration

Wczoraj miałam niesamowitą przyjemność poznać wreszcie Maćka Ulewicza, dziennikarza muzycznego Radia PiN. Jak wiadomo wychowałam się na tej stacji i nadal jej słucham, a pan Ulewicz jest po części odpowiedzialny za mój gust i zainteresowania muzyczno-kulturalne. To był całkowity spontan, ale jakie szczęście i niesamowite przeżycie!
Stwierdzam, że rzeczywiście mam problem z niekontrolowanym i kompulsywnym podjadaniem tego co tylko mam pod ręką i teraz cierpię + cierpię podwójnie wchodząc na wagę, hehe.
Przesyłam parę inspiracji i już zbieram materiały na dekoracje świąteczne.


follow me on Instagram: itsonlytherhythm

a do słuchania polecam singiel Solange, siostry Beyonce. Mama pokazała mi go ze 2 tygodnie temu, ale zupełnie o nim zapomniałam. Odkryty na nowo kilka dni temu wciąż zaskakuje świeżością. Piękny teledysk, piękna piosenka, piękna Solange. I w 100% wolę ją od jej komercyjnej siostry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz