niedziela, 12 czerwca 2011

Johnny Depp - amazing actor and simply amazing man

Myślę, że paru osobom przed ekranem, naszym blogościom, mogę przybić piątkę. Jestem leniem. Ale to mnie nie usprawiedliwia. Chciało sie prowadzić blog, to się go prowadzić powinno, prawda? Zbędne jest tłumaczenie- szkoła, szkoła, szkoła.

Dziś, a właściwie już w czwartek, 9 czerwca powinnam to zrobić, chciałam w związku z urodzinami Johnny'ego Depp'a ( właśnie w czwartek ), trochę go powspominać, przypomnieć wam o nim.

   


Johnny Depp, a właściwie- John Christopher Depp, o którym wikipedia mówi: "amerykański aktor filmowy, reżyser, scenarzysta, producent filmowy i muzyk znany z przedstawiania ekscentrycznych wcieleń. Johnny Depp należy obecnie do najpopularniejszych aktorów hollywoodzkich. Trzykrotnie został nominowany do Oscara."
No i właśnie za ekscentryczne wcielenia, humor, inteligencję i urodę kochamy Johnny'ego.
Ja jestem wielką fanką tego aktora i uwielbiam go w każdej roli i w każdym wieku- poczynając od "Co gryzie Gilberta Grape'a" kończąc na ostatniej części "Piratów z Karaibów". Co prawda muszę się przyznać, że w jego filmografii mam wieeeeele do nadrobienia. Najbardziej, do tej pory, podobał mi się "Blow", w którym Johnny gra handlarza narkotyków. Bardzo dobry, wzruszający, wstrząsający. U jego boku pojawia się Penélope Cruz. 

 

 
"Blow"

Kolejne dobre filmy, w których pojawił się Johnny, to filmy produkcji Toma Burton'a takie jak- "Sweeney Todd- demoniczny golibroda z Feel Street" jako Sweeney Todd , "Charlie i Fabryka Czekolady" jako Willy Wonka , animowany- "Gnijąca panna młoda", "Edward Nozycoręki" jako Edward  i ostatni- "Alicja w Krainie Czarów" jako Kapelusznik. Uważam, że współpraca z Tim'em okazała się sukcesem. Dobra robota.

 
"Swenney Todd (...) "

   


"Charlie i Fabryka Czekolady"

 

"Gnijąca panna młoda"

 

"Edward Nożycoręki"

 

"Alicja w Krainie Czarów"
 
  Jedne z bardziej znanych- "Marzyciel" jako Sir James Matthew Barrie, "Jeździec bez głowy" jako Ichabod Crane, "Czekolada" jako Roux, Polańskiego- "Dziewiąte wrota" jako Dean Corso, "Wrogowie publiczni" jako John Dillinger, "Turysta" jako Frank Tupello, "Parnassus: Człowiek, który oszukał diabła" jako Tony i oczywiście 4 części "Piratów z Karaibów" jako Jack Sparrow, "Co gryzie Gilbert'a Grape'a" jako Gilbert Grape,w rolę jego brata wciela się młody Leonardo DiCaprio (o tym filmie już wspominałam)

 

"Co gryzie Gilberta Grape'a"

 

"Wrogowie publiczni"

 

"Turysta"

 

"Piraci z Karaibów: Skrzynia umarlaka"

 

"Czekolada"

 

"Dziewiąte wrota"
 

Margaret

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz