poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Stick the Stones

Pogoda paskudna :< 
dziś z moim dobrym kumplem śmieliśmy się, że mamy 4 pory roku w 1 dzień. Taka prawda rano śnieg, potem deszcz, słoneczko, wiatr i tak w kółko :( może powinniśmy się cieszyć tym, że wreszcie będziemy mieć BIAŁE święta?? no jakoś nie napawa mnie to optymizmem. Mam mnóstwo wiosennych postów, które wręcz nie pasują do aktualnej aury :( ech, za 22 dni pierwszy test, ja nic nie powtarzam, uzależniona od tumblra, youtube, fb i weheartit...

Lanę wszyscy dobrze znają i mają różne opinie na jej temat. Ja uwielbiam jej piosenki, ale drażni mnie, swoim zachowaniem, obejściem, tym że nie ma w ogóle talentu (zobaczcie na yt jak śpiewa na żywo...) ma zrobione usta i cały jej wizerunek jest sztuczny. Wystarczy poszperać w internecie. No ale piosenki ma fajne :3 Betty ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz