piątek, 24 sierpnia 2012

Gdzie warto zajrzeć


Ha, przedwczoraj w trakcie porządkowania zawartości kuchennych szafek znalazłam mini zestaw do robienia kawy ze spieniaczem do mleka. I chyba nie muszę mówić jak zaczynam każdy kolejny dzień :>
Dla leni i znudzonych albo tych, którzy nie mają pomysłu na wyjście i potrzebują inspiracji, polecam:
Zielony Jazdów
Kaff&Race
Na Lato
Przegryź czyli autorska knajpa Najsztuba z przepysznym jedzeniem!
Reset
Red Onion
Fafarafa
Nie zaszkodzi również regularnie czytać piątkowy dodatek do Wyborczej - Co Jest Grane ;)
Ja tym sposobem właśnie znalazłam się wczoraj na Skwerze Hoovera i miałam okazję zobaczyć (i posłuchać) Summer Night Movie Project oraz napić się przepysznego mojito.



Betty♥
follow me on Instagram: itsonlytherhythm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz