poniedziałek, 14 marca 2011

Inne brzmienie



Wiosna! Ach tak, wszyscy to czujemy :D Kocham wczesną wiosnę, szczególnie te momenty kiedy dopiero zaczyna się pojawiać. Rodzę się wtedy jakby na nowo. Siedziałam cały ostatni tydzień w domu i to był dla mnie taki czas odnowy. Naprawdę trochę się zmieniłam, fizycznie i psychicznie, ale najważniejsze - jestem maksymalnie naładowana optymizmem. To zjawisko to  u mnie normalka, bo jestem optymistką, ale akurat teraz można powiedzieć o euforii :D
No więc przechodząc do tematu, dziś muzycznie, a mianowicie kilka moich odkryć.

Fantastyczny utwór, jest taki wesoły i idealny na te dni :)



tą piosenkę uwielbiam! strasznie mi się podoba i przypomina trochę Rolling Stonesów ;)

Ostatnio moja koleżanka pokazała mi



niejakiej Ayo, którą chyba wszyscy znają z piosenenek 





Od razu pomyślałam, że święci się jej nowa płyta i nie myliłam się - przeczytaj.
Tak poza tym bardzo polecam Wam blog Jazzava Cafe. Mają dużo dobrej muzyki (często korzystamy z ich recenzji i opinii) i za moją radą dodali sobie Radio PiN do listy "Muzyka Online" ^^
A tu jeszcze takie śmieszne wideo ;)




Betty 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz