niedziela, 2 października 2011

Ekskluzywnie - "Inkluz'ywnie"

Będąc na wakacjach w Zakopanem (o czym już wspominałam) i chodząc po targach na Międzynarodowym Festiwalu Folkloru Ziem Górskich (o którym też wspominałam), natknęłam się na stoisko, które tak przykuło moją uwagę, że stałam tam z pół godziny i kupiłam broszkę, z którą teraz dumnie paraduję ;)
mała reklamówka na start (drugie zdjęcie to ta broszka, którą kupiłam):



Możecie odwiedzić stronę internetową: http://inkluz.com.pl/ oraz tą z większą liczbą zdjęć i ogólnie lepszą-http://sklep.inkluz.com.pl/ Ja zamierzam wstawić głównie zdjęcia, żeby Wam pokazać, czym dokładnie (było tego znacznie więcej niż tu zobaczycie, ale zajęło by to strasznie dużo miejsca i czasu) się zachwyciłam. Były to pudełka, broszki i świeczniku w disingner'skim stylu RETRO (w tym też pin-up). Widziałam też tam filiżanki i inne tego typu rzeczy (czajniki itp.), ale nie były one tak świetne, jak te właśnie wymienione powyżej. 









 



"Inkluz" reklamuje się, pisząc: Tworzymy magiczny i kolorowy świat niepowtarzalnych przedmiotów sztuki użytkowej, takich jak: ręcznie malowana porcelana, zegary, wieszaki, lampy, anioły, obrazki- detale, dzięki którym pojawia się uśmiech na twarzy. No i chyba działa. U mnie się pojawił.

A teraz pudełka:





 

I znów broszki:









 

Świeczniki:



Ocenę pozostawiam Wam, drodzy blogoście ;)

Moim zdaniem, magia RETRO została, w małym stopniu, odnaleziona, co nie znaczy,że zaprzestaję dalszych poszukiwań, bo to tylko cząsteczka tego, co wydaje mi się, można znaleźć ;)

Margaret



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz