czwartek, 6 stycznia 2011

Co nowego


Witajcie kochani, bardzo Was przepraszam za tą obrzydliwą przerwę, ale Margaret jest chora, a ja mam ciężki tydzień. Dziś nic z serii "2010", tylko parę nowości. Byłam jakiś czas temu na filmie Mr.Nobody. Nie polecam. Strata czasu i pieniędzy jak dla mnie, a filmu i tak nie zrozumiałam do końca. Mówi się, że Incepcja była tylko rozgrzewką. Niestety, ten film nic wspólnego z Incepcją nie ma i jest cholernie nudny, jak i zagmatwany. Zwiastun już jest ciekawszy. Nie mam ochoty nawet o nim pisać. Byłam też na 7 części Harry'ego Pottera i podobała mi się aczkolwiek nie jest to już to co kiedyś. Czekam cierpliwie na II część.
Ja właśnie się wybieram na Megamocny i czekam na premierę Czarnego Łabędzia.
______

Polecam Wam stronę http://www.etsy.com/. Tam jest dosłownie WSZYSTKO i to "wszystko" jest bardzo unikatowe. Ceny są jakie są, ale warto wydać pieniądze na coś takiego. Żeby móc zobaczyć co naprawdę kryje się w tym sklepiku najlepiej zapiszcie się do newslettera :>
Za jakiś czas pojawi się 'playlista' 2010, najlepsze płyty, odkrycia i wydarzenia.
Betty
P.S piosenka Cee-Lo Greena --> Fuck you ma radiowy odpowiednik o tytule 'Forget you' a zamiast słowa 'shit' śpiewane jest 'shh' :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz