środa, 19 stycznia 2011

OFICJALNA PLAYLISTA 2010

Tą kategorie niedługo zamienimy na stronę (patrz po lewej: Wejdź!), w której umieścimy wszystkie te posty. Dziś nasza playlista 2010, czyli piosenki, które towarzyszyły mi i Margaret przez ostanie 12 miesięcy. Przesłuchajcie ją sobie, na pewno niektóre utwory znacie (chociaż dla niektórych teledysków warto to zrobić!!!) :D . Wiecie jak ją zrobiłam? Od początku 2010 spisywałam najfajniejsze piosenki, które stawały się hitami, z anteny Radia PiN. Pod koniec roku, kartka cała była zapełniona, z obu stron ;D Starałam się ułożyć ją chronologicznie. Niestety, niektóre piosenki mają wyłączone udostępnianie, więc nie ma ich w playliście, ale linki do nich są na dole :) Każda z tych piosenek przywołuje miłe wspomnienia, z okresu kiedy była puszczana w radiu. I ja właśnie tak przechowuję wspomnienia ;)
Miłej zabawy!



Sheryfa Luna - Ce qu'ils aiment
Ben I'Oncle Soul - Seven Nation Army
Gotan Project - La Gloria

Betty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz