wtorek, 25 stycznia 2011

Przegląd muzyczny

Hej! Chciałam dodać inny post, ale niestety, jak wklejam zdjęcia to wszystko mi się blokuję i muszę resetować internet :( Przepraszam też za tą długą przerwę, ale wszyscy dobrze wiemy, że kończył się I semestr i każdy był zabiegany. A oto i muzyka!

Scissor Sisters - Whole New Way z ostatniej, bardzo dobrej płyty NIGHTWORK. Warto zobaczyć też Any Wich Way (teledysk!)


Rumer - Slow (w marcu polska premiera jej debiutanckiego albumu)



Cee Lo Green - Bright Lights Bigger City. Kolejny hit z bardzo dobrej płyty 'The Lady Killer' (gdy posłuchamy tego utworu przez słuchawki, można usłyszeć podkład brzmiący jak Billie Jean!)



Być może Was tym zaskoczę, ale tak. Oto Susan Boyle i jej wykonanie 'Don't dream It's over'. Na początku ta piosenka nie robiła na mnie dużego wrażenia, ale po kilku przesłuchaniach miałam już dreszcze.



A teraz fantastyczna piosenka Janelle Monae "Locked Inside". Jest doskonała! (Janelle jest 'ulubienicą' Prince'a, była nawet supportem na kilku jego koncertach, a w jej piosenkach jeżeli pojawia się gitarowe solo, to można usłyszeć w nim charakterystyczne dla Prince'a dźwięki ;) ) Ta piosenka wywołuje we mnie uczucie tęsknoty za ciepłymi dniami, które spędzałam wygłupiając się na działce w te wakacje ;) I za wrześniem. A utwór ten towarzyszył reklamie promującej koncert, który w końcu się nie odbył ;(



I jeszcze jeden staroć, żeby nie było za nowocześnie. Więc jeśli jesteśmy już przy artyście zwanym Prince ostatnio przypadkowo wyszperałam ten utwór. Bardzo mi się podoba, szczególnie ten fantastyczny podkład. Jestem pod wielkim wrażeniem jeśli chodzi o tą piosenkę.
 Prince ft. Sheila E - Erotic City (typowe brzmienie Prince'a w I połowie lat 80. Szczerze powiem, że lepiej słucha się tego w słuchawkach. Lepiej 'odbiera' się ten podkład)


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Betty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz