sobota, 15 stycznia 2011

Soul Bossa Nostra

Hej! Byłam chora, muszę nadrabiać i poprawiać, więc nie za bardzo chce mi się pisać o roku 2010, bo te posty zabierają mnóstwo czasu. Więc na nie trzeba trochę poczekać.Ale już niedługo! Pamiętacie jak pisałyśmy o tej płycie?
Dziś do niej wrócimy. Być może niektórzy z Was znają tą bardzo ładną piosenkę z lat 70


Znajdziemy ja na płycie Soul Bossa Nostra w wersji 2010 (bo jest to, co by nie mówić, piosenka napisana przez Quincy'ego). Ta wersja bardzo mi się podoba, choć jest nowoczesna, to nie śmierdzi mi sieką, a chórki są wręcz cudowne :)



Przypominam, że płyta zawiera największe hity napisane przez Quincy Jonesa, tego wspaniałego artysty, kompozytora i producenta. Chcę Wam przedstawić jeszcze jedną piosenkę, bo It's my party już znacie. A ten utwór kojarzy mi się z... Austinem Powersem!


 (w tym wideo pojawił się nawet sam Quincy! -1:07)

Pana Powersa uwielbiam, mam nadzieję, że są osoby, które go kojarzą. :) Ale wracając do tematu, ten utwór również pojawił się na płycie. Oto Soul Bossa Nostra 2010

Wspaniałe wykonanie, nieprawdaż? :D Uwielbiam pierwsze 25 sekund :) A panowie, których widzimy na początku, to zespół wokalny Naturally 7. Cały podkład to robota ich beatboxu i głosu! Niesamowici są!

Na dzisiaj to tyle,
Betty
P.S Uaktualniłam post 'Płyty 2010'!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz