wtorek, 27 września 2011

Jesienne Nowości 2 - Jill Scott

Witajcie! Kontynuujemy jesienne nowości.
Po drugie - Jill Scott z nowy albumem "The Light of The Sun"!


Chociaż album pochodzi z lipca - ja miałam okazję obcować z nim dopiero na przełomie sierpnia i września.
Piękny, zmysłowy głos i cudownie bujająca, neosoulowa muzyka. Tak  możne pokrótce scharakteryzować, czwarty, kapitalny krążek wielkiej damy piosenki współczesnej - trzykrotnej laureatki Grammy.
Album "The Light of The Sun" powstał w sposób bardzo tradycyjny, poprzez jam session. Jill nie ukrywa, że podobał jej się taki sposób pracy. "Chyba nigdy wcześniej nie miałam takiej frajdy w studiu" - mówiła. W promującym całość singlu "So In Love", Jill wspomaga wokalnie Anthony Hamilton. Piosenka niesie tak silne emocje, że Scott popłakała się gdy usłyszała gotowe nagranie. "Coś mi mówi, że ten numer ludzie będą doceniać przez długie, długie lata. Będą go puszczać na weselach i zjazdach rodzinnych." Chcecie sie przekonać? Posłuchajcie sami, jest naprawdę dobra :)



Na mnie jednak wywarła ogromne wrażenie piosenka "Blessed". Nie tylko melodia i rytm ze sobą współgrają i są naprawdę nieprzeciętne, ale tekst przypadł mi do gustu (http://www.hitlist.com/lyrics/lyricresult.php?id=19564). Piosenka podoba mi się bardzo i przez pierwszą połowę września pozytywnie nastawiała mnie do wszystkiego.


Wraz z nową płytą - nowa Jill! Zmieniła swój image i schudła :)
A oto  2 sztandarowe hity Jill, któe możecie znać:





Betty 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz